piątek, 31 października 2014

Domowa biblioteczka kulinarna

Moja domowa biblioteczka jest całkiem spora (wie o tym każdy kto zna mnie lepiej i choć raz był w naszym domu). Znajdują się w niej książki ambitne, typowe do zrelaksowania się, jak i kucharskie, które stanowią niewyczerpane źródło inspiracji i kreatywności. Czasem realizuję przepis zgodnie z planem, a czasem po prostu potrzebuję punktu wyjścia do czegoś - może podobnego - a jednak całkiem innego. Jako że powzięłam decyzję o rzetelnym prowadzeniu bloga, ponieważ i tak sporo czasu spędzam w kuchni i sprawia mi to niemałą przyjemność, gdyż umiem przygotować coraz więcej potraw, mam nadzieję, że znajdą się Amatorki i Amatorzy mojego gotowania, pieczenia, smażenia, tworzenia... Zapraszam do lektury bloga, a jeszcze bardziej zachęcam do spontanicznego, radosnego i zdrowego gotowania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz